مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-01سياسي

آسیب فضای مجازی به دانش آموزان


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: در اختیار گذاشتن تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان در دوران کرونا آسیب های زیادی به همراه داشت به طوری که زیانش بیشتر از نفعش بود و حالا جدا کردن دانش آموزان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: در اختیار گذاشتن تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان در دوران کرونا آسیب های زیادی به همراه داشت به طوری که زیانش بیشتر از نفعش بود و حالا جدا کردن دانش آموزان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

حجت الاسلام علی توکلی امروز 10 تیرماه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان با تبیین اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه برای نسل نوجوان و جوان اظهار کرد: معلمانی که در دوران کرونا بهترین آموزش های درسی و بهداشتی را به دانش آموزان ارائه کردند، قطعا می توانند در برابر ناهنجاری های اخلاقی هم مقابله کنند.

وی افزود: در اختیار گذاشتن تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان در دوران کرونا آسیب های زیادی به همراه داشت به طوری که زیانش بیشتر از نفعش بود و حالا جدا کردن دانش آموزان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش پایگاه پیشگیری از جرم و ناهنجاری های اخلاقی است، اظهار کرد: نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب فضای مجازی به دانش آموزان

آسیب فضای مجازی به دانش آموزان