مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-09سياسي

پرونده ثبتِ بیش از یکهزار قایق صیادی در هرمزگان تشکیل شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تا کنون برای یکهزار و 368 متقاضی ثبت قایق صیادی در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پرونده تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین عباس نژاد بیان داشت: از طریق سازمان بنادر و استانداری هرمزگان در حال پیگیری برای تسریع در ابلاغ مصوبه یاد شده هستیم.

وی در تشریح اقدامات انجام شده برای ثبت قایق های بی هویت صیادی ادامه داد: از ابتدای تیرماه برنامه ریزی و برگزاری نشست با استانداری هرمزگان، سازمان منطقه آزاد کیش و تعاونی های صیادی به منظور هماهنگی و اطلاع رسانی به در راستای تسهیل شرایط تحویل مدارک، اقدام به شروع فرآیند ثبتی قایق های بی هویت شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر نمایندگان این اداره کل در 9 بندر سازمانی آماده پذیرش مدارک متقاضیان هستند، ادامه داد: بر اساس مناطق، حوزه غرب استان 341 فقره، مرکز استان 429 و حوزه شرق استان نیز 598 فقره پرونده برای مراجعه کنندگان تشکیل شده است.

به گفته عباس نژاد؛ در بررسی ها تا کنون 24 درخواست از سوی دارندگان مجوز درگاه ملی به دلیل ثبت قبلی شناور با کاربری تفریحی، نداشتن مدارک قایق با مجوز درگاه و یا فروش قایق دارای مجوز درگاه به شخص ثالث رد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبتِ بیش از یکهزار قایق صیادی در هرمزگان تشکیل شد

پرونده ثبتِ بیش از یکهزار قایق صیادی در هرمزگان تشکیل شد