مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12ورزشي

حمایت ویژه دولت از بانوان سرپرست خانواده و اشتغال آفرین


معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور گفت: حمایت ویژه دولت از بانوان سرپرست خانواده و اشتغال آفرین اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور و هیات همراه عصر سه شنبه 20 تیر ماه در جلسه مشترک امور بانوان شهرستان شهریار اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت ویژه دولت از بانوان سرپرست خانواده و اشتغال آفرین اولویت است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در زمینه اشتعالزایی تبصره 16 و 18 و تامین اعتبارات مالی است که در سال جدید قول هایی داده شده که در حوزه کارآفرینی و همچنین ایجاد مکان مناسب برای کسب و کار است.

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه تعداد مجردها در روستاها دو برابر شهرها است، افزود: در روستاها برای ایجاد شرایط ازدواج زوجین دهه 60 تسهیلات خاصی در نظر گرفته شده و تحت پوشش قرار می گیرند.

خزعلی خاطر نشان کرد: برای ایجاد صندوق تعاون تحت عنوان زنان سرپرست خانواده، بانوانی که ضامن ندارند، دولت ضامن آنها می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت بانوان در حوزه ورزش باید ویژه و عادلانه دیده شود و در بحث قهرمانان ، شهرستان شهریار بانوان قهرمان بزرگی دارد.

در ادامه، مرکز ریحانه به عنوان نمایشگاه دائمی بانوان کارآفرین در شهر باغستان افتتاح شد؛ این نمایشگاه 20 غرفه زنان کارآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه دولت از بانوان سرپرست خانواده و اشتغال آفرین

حمایت ویژه دولت از بانوان سرپرست خانواده و اشتغال آفرین