مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:292023-07-10سياسي

خرابه ای که حسینیه می شود


مکان مخروبه ای که راکد و صرفاً به عنوان انبار نخاله و ضایعات آموزش وپرورش شفت استفاده می شد با مساعدت مسؤولان، برای اشاعه فرهنگ حسینی و اقامه عزای سیدالشهدا به عنوان بزرگ ترین مدرسه تعلیم و تربیت در اختیار یک هیئت فرهنگی مذهبی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده؛  آموزش وپرورش از اصلی ترین ارکان نظام تعلیم و تربیت در کشور است و این شجره طیبه تعلیم و تعلم، نقش محوری و به سزا در آموزش، ارتقای دانش و تربیت نسل ها را بر عهده دارد.

  تربیت و پرورش انسان به عنوان مهم ترین رکن در نظام پایه تعلیم و تربیت کشور چند سالی بود که با مشاهده برنامه ها، اظهارات نمایندگان مجلس و فعالان فرهنگی می توان گفت به قهقرا رفته و دغدغه مندان فرهنگ و آموزش را در کنار خانواده ها به شدت متأثر و متألم کرده بود.

  با آغاز به کار دولت سیزدهم، سیاست و مشی گذاری عمومی دولت در نظام آموزش وپرورش در کفه تربیت و پرورش بهبود نسبی یافت و به نوعی ناترازی بین آموزش وپرورش را تا حدودی جبران کرد.

  به اذعان کارشناسان تربیتی یکی از اقدامات زیربنایی و البته برون سپاری شده دولت در حوزه تربیت و پرورش، واگذاری فضاهای فیزیکی تحت مدیریت آموزش وپرورش به فعالان فرهنگی، اجتماعی و مذهبی ذی اهل، جهت تولید و تقویت سرمایه فرهنگی در کشور و توسعه بنیه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابه ای که حسینیه می شود

خرابه ای که حسینیه می شود