مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-25اقتصادي

2600 میلیارد ریال معوقات بانک های استان سمنان وصول شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، گفت: در سال گذشته دو هزار و 600 میلیارد ریال و در دو ماهه اول سال جاری نیز 175 میلیارد ریال معوقات بانک های استان وصول شده است.

- علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 99.

2 درصد تمام اراضی ملی استان سمنان تثبیت و سند مالکیت آن نیز صادر شده است، ابراز کرد: هشت دهم درصد باقی مانده نیز بحث اجرای مقررات را دارد و برخی دیگر در مراجع قضایی در دست رسیدگی است وی با بیان اینکه 54 درصد از اراضی کشاورزی استان سمنان دارای سند شده است، بیان کرد: این سند دار شدن می تواند به تولید کشاورزی و زراعت بسیار کمک کند چرا که مالکیت اراضی را تثبیت می کند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل در زمینه حمایت از تولید نیز ورود کرده و در سراسر استان 707 شرکت نیز دارای سند ثبتی شدند، ابراز کرد: بر اساس دستور قوه قضاییه کارگروهی در استان سمنان در حوزه ثبت شرکت ها و حمایت از تولید ایجاد شده که امور مرتبط با تولید را دنبال می کند.

یحیایی با بیان اینکه این کارگروه به شرکت های دانش بنیان و تولیدی استان سمنان کمک می کند، گفت: در بودجه سال جاری معافیتی برای شرکت ها برای حق ثبت در نظر گرفته شده که می تواند کمک حال این شرکت ها برای کاهش هزینه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 میلیارد ریال معوقات بانک های استان سمنان وصول شد

2600 میلیارد ریال معوقات بانک های استان سمنان وصول شد