مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-03اقتصادي

اختصاص 500 میلیارد تومان برای خرید برنج استان های شمالی


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار برنج، سازمان های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی های سه استان شمالی را آغاز می کنند، - ایسنا/مازندران معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار برنج، سازمان های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی های سه استان شمالی را آغاز می کنند، گفت: برای خرید برنج استان های شمالی 500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده می شود.

شاهپور علایی مقدم امروز 12تیرماه در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان بابل که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اجرای طرح اصلاح الگوی کشت راهبردی هوشمندانه برای مدیریت مصرف آب و افزایش بهره وری در بحران منابع آبی امری ضروری است.

وی افزود: برای ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضای برنج، واردات برنج تا اطلاع ثانوی ممنوع است و برای حمایت از برنجکاران شمالی خرید برنج کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه باید کشت سنتی به صنعتی تغییر کند، تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار مصوب از محل یارانه تبصره 14 به زودی خرید برنج در شالیکوبی های استان های شمالی شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیارد تومان برای خرید برنج استان های شمالی

اختصاص 500 میلیارد تومان برای خرید برنج استان های شمالی