مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-09اقتصادي

پیک بار برق خراسان شمالی از 260 مگاوات در ساعت فراتر رفت


مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی با اشاره به ورود جبهه هوای گرم به استان گفت: پیک بار برق استان از 260 مگاوات در ساعت فراتر رفت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی با اشاره به ورود جبهه هوای گرم به استان گفت: پیک بار برق استان از 260 مگاوات در ساعت فراتر رفت.

حسن چاهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با افزایش بی سابقه دما و با قرار گرفتن مصرف برق کشور به بیش از 70 هزار مگاوات ساعت، پیک بار مصرف برق استان نیز با ورود جبهه هوای گرم، از 260 مگاوات فراتر رفت.

وی گفت: با توجه به افزایش دمای کشور و همچنین استان، استفاده بهینه و درست از انرژی بیش از پیش برای تمامی مشترکان ضروری است و در همین راستا از همه مشترکان خواستار توجه به کاهش و مدیریت مصرف برق هستیم.

چاهی با اشاره به افزایش مصرف برق در استان، افزود: بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده، مصرف برق کشور از میزان 70 هزار مگاوات فراتر رفت که این رقم در سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

همچنین طبق داده های دریافت شده از مرکز کنترل شبکه این شرکت، شاهد افزایش مصرف برق استان در همه حوزه ها بوده ایم.

وی با قدردانی از مردم استان در خصوص همیاری با این شرکت در اجرای طرح مشوق تابستانه ادامه داد: خوشبختانه مشترکان خانگی با انجام راهکارهای درست، قدم های بسیار مثبتی در زمینه کاهش مصرف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک بار برق خراسان شمالی از 260 مگاوات در ساعت فراتر رفت

پیک بار برق خراسان شمالی از 260 مگاوات در ساعت فراتر رفت