مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09اجتماعي

برگزاری جشن غدیر برای 7000 کودک کار و خیابان در ورزشگاه آزادی


جشن بزرگ فرزندان غدیر ویژه کودکان کار و خیابان به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

- جشن بزرگ فرزندان غدیر ویژه کودکان کار و خیابان به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم حدود 7 هزار کودک مراکز پویا شهر پایتخت در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی گرد هم می آیند تا روزی به یاد ماندنی و شاد را در حجمی بسیار وسیع رقم بزنند.

در جشن فرزندان غدیر که از ساعت 10 تا 12 صبح دوشنبه 19 تیرماه برگزار می شود شماری از مدیران ارشد شهری و کشوری از جمله معاون رییس جمهوری، وزیر کشور، شهردار تهران ، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران، استاندار تهران ، فرماندار تهران و شمار زیادی از شهرداران مناطق و معاونین، مدیران ارشد شهری و.

حضور خواهند داشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این جشن بزرگ و به یاد ماندنی که تحت عنوان فرزندان غدیر ویژه کودکان کار و خیابان برگزار می شود، برنامه های متنوع و جذابی برای کودکان مراکز پویا شهر پایتخت در نظر گرفته شده تا آنها یک روز شاد را پشت سر گذاشته و عید سعید غدیر خم را نیز جشن بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن غدیر برای 7000 کودک کار و خیابان در ورزشگاه آزادی

برگزاری جشن غدیر برای 7000 کودک کار و خیابان در ورزشگاه آزادی