مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-25بين الملل

کشته و زخمی شدن 5 نیروی پلیس سوریه در کمین تروریست ها


خبرگزاری سانا اعلام کرد که در یک کمین مسلحانه در حومه غربی درعا چهار نیروی پلیس سوریه جان خود را از دست داده و یک تن دیگر از آنها نیز زخمی شد.

- خبرگزاری سانا اعلام کرد که در یک کمین مسلحانه در حومه غربی درعا چهار نیروی پلیس سوریه جان خود را از دست داده و یک تن دیگر از آنها نیز زخمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز یکشنبه به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس درعا اعلام کرد که در کمین مسلحانه تروریست ها در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز در شهر المزیریب واقع در حومه غربی درعا چهار تن از نیروهای امنیتی کشته و یک تن دیگر از آنها زخمی شد.

به گفته این منبع، خودروی حامل نیروهای امنیتی در مسیر خود برای تامین امنیت مراکز امتحانی در شهر طفس بودند.

منبع یاد شده گفت: تروریست ها به شدت به سمت خودروی نیروهای امنیتی تیراندازی کردند که موجب کشته و زخمی شدن آنها شد و تروریست ها نیز پس از تیراندازی از محل گریختند.

او افزود: در نتیجه این تیراندازی چهار تن از نیروهای امنیتی به دلیل شدت جراحات جان باختند و یک تن دیگر از آنها که به شدت زخمی شده، به بیمارستان درعا منتقل شد.

ژوئن جاری در پی افزایش ترورها در استان درعا که موجب کشته شدن ده ها غیرنظامی و نظامی شد، فرایند سازشی در درعا و حومه آن اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 5 نیروی پلیس سوریه در کمین تروریست ها

کشته و زخمی شدن 5 نیروی پلیس سوریه در کمین تروریست ها