مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-06اقتصادي

قیمت نفت پایین تر از پیش بینی خواهد شد


بانک آمریکایی مورگان استنلی پیش بینی خود از قیمت نفت خود را پایین تر برد و پیش بینی کرد بازار نفت در نیمه اول سال 2024 مازاد عرضه پیدا خواهد کرد.

- بانک آمریکایی مورگان استنلی پیش بینی خود از قیمت نفت خود را پایین تر برد و پیش بینی کرد بازار نفت در نیمه اول سال 2024 مازاد عرضه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بانک سرمایه گذاری وال استریت، چشم انداز خود از قیمت هر بشکه برنت در سه ماهه سوم امسال را از 77 دلار و 50 سنت، به 75 دلار کاهش داد و پیش بینی خود از قیمت در سه ماهه چهارم خود را از 75 دلار، به 70 دلار بازبینی کرد.

همچنین پیش بینی قیمت نفت برای سال 2024 را پنج دلار کاهش داد و اکنون انتظار دارد قیمت نفت در سه ماهه اول به 70 دلار، در سه ماهه دوم به 72 دلار و 50 سنت، در سه ماهه سوم به 75 دلار و در سه ماهه چهارم به 80 دلار برسد.

این بانک در یادداشتی نوشت: با وجود سرمایه گذاری اندک، عرضه غیراوپک پلاس رشد قوی داشته و عرضه از سوی ایران و ونزوئلا بالاتر رفته است.

ما همچنان برداشت ذخایر نفت در سه ماهه سوم را انتظار داریم اما انتظار داریم قیمت نفت ضعیف بماند زیرا تمرکز بازار به نیمه اول سال 2024 معطوف می شود که به نظر می رسد مازاد عرضه وجود خواهد داشت نفت برنت روز چهارشنبه تحت تاثیر نگرانی ها پیرامون کندی رشد اقتصادی قرار گرفت که محدودیت های جدید عربستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نفت پایین تر از پیش بینی خواهد شد

قیمت نفت پایین تر از پیش بینی خواهد شد