مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-15سياسي

اطمینان برنامه ریزی و اقدام در محورهای مورد تأکید در حوزه تبلیغ


مدیر حوزه های علمیه در پیامی به مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از توصیه ها و رهنمودهای ایشان در دیدار با جمعی از حوزویان و مبلغان بر تلاش و برنامه ریزی برای عملی کردن آنان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدظله العالی باتقدیم سلام و احترام خداوند مهربان را بر همه نعمت های الهی و نعمت حضور در عصر انقلاب اسلامی و امام خمینی ره و بهره مندی از فیوضات حضرتعالی و بویژه سخنان راهگشای اخیر، در دیدار جمعی از علما، حوزویان، روحانیون و مبلغان شاکریم.

از سوی همه حوزویان، روحانیت، جامعه عظیم طلاب، اساتید، مبلغان، پژوهشگران، مدیران حوزه های علمیه اعم از برادران و خواهران، ایرانی و غیر ایرانی و از سوی همه نهادهای حوزوی و تبلیغی در قم، سراسر کشور و دنیا، صمیمانه ترین درودها و سپاس ها را، بخاطر بذل عنایات و الطاف و اجازه تشرف به محضر شریف و ارائه رهنمودهای ارزنده و راهگشا، تقدیم آن رهبر فرزانه می نمایم.

اطمینان می دهم که با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه برای تحقق اهداف والای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، رهنمودهای راهبردی حضرت عالی و توصیه های مراجع عظام در حد اکثر توان و امکان، تلاش خود را به کار گرفته، در محورهای مورد تأکید در حوزه تبلیغ، که غایت قصوا و هدف نهایی حوزه های علمیه است، برنامه ریزی و اقدام به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان برنامه ریزی و اقدام در محورهای مورد تأکید در حوزه تبلیغ

اطمینان برنامه ریزی و اقدام در محورهای مورد تأکید در حوزه تبلیغ