مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-22فرهنگي

رونمایی از تیزر فخیم زاده در «سریال بازپرس»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، تیزر نقش آفرینی «مهدی فخیم زاده» که این روز ها با ایفای نقش «هدایت» در «سریال بازپرس» هنرنمایی می کند، - تیزر نقش آفرینی مهدی فخیم زاده که این روز ها با ایفای نقش هدایت در سریال بازپرس هنرنمایی می کند، رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، تیزر نقش آفرینی مهدی فخیم زاده که این روز ها با ایفای نقش هدایت در سریال بازپرس هنرنمایی می کند، رونمایی شد.

هدایت بازنشسته ای است که به امید دریافت وام ماهانه بخشی از حقوقش را به صندوق کاوش می سپارد تا بعدا از مزایای وام بهره ببرد، اما با بی تعهدی این صندوق درگیر مشکلات و ماجرا های عجیبی می شود.

مهدی فخیم زاده تهیه کننده، فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر است و در مجموعه های ولایت عشق، خواب و بیدار، حس سوم، هم نفس بازی و کارگردانی کرده است.

گفتنی است سریال بازپرس که روند داستانی یک پرونده فساد اقتصادی را پی می گیرد روز های شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال بازپرس به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که حسین تراب نژاد فیلمنامه آن را بعد از مد ت ها پژوهش از روی پرونده های واقعی نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تیزر فخیم زاده در «سریال بازپرس»

رونمایی از تیزر فخیم زاده در «سریال بازپرس»