مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-19سياسي

پذیرش فراگیر فیزیوتراپیست ها در مقطع دکتری حرفه ای


برنامه آموزشی مقطع دکتری حرفه ای انتقالی فیزیوتراپی به تأیید شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت رسیده و پذیرش دانشجو در این مقطع از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، احمد مؤذن زاده،رییس انجمن فیزیوتراپی ایران به برگزاری سی و چهارمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران اشاره کرد و افزود: شعار کنگره امسال دکترای حرفه ای فیزیوتراپی؛ افقی روشن تر، توانمندی بالاتر و خدمتی شایسته تر انتخاب شده و به همت انجمن فیزیوتراپی ایران و با همکاری 17 دپارتمان دانشگاهی فیزیوتراپی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

رییس سی و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران ادامه داد: همچنین با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی در نظر داریم آخرین یافته های علمی و بالینی در ارتباط با رشته فیزیوتراپی را به همکاران  فیزیوتراپیست در سطح کشور و همچنین کشورهای همجوار و دوست منتقل کنیم.

وی افزود: برآورد ما در ارتباط با کنگره این است که بیش از سه هزار فیزیوتراپیست از اقصی نقاط کشور و همچنین همکارانی از کشورهای همجوار در این گردهمایی علمی شرکت خواهند کرد، همچنین نمایشگاه بزرگ تجهیزات فیزیوتراپی، توانبخشی و پزشکی در حاشیه این کنگره برپا خواهد شد که امیدواریم مورد توجه همکاران فیزیوتراپیست و سایر رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش فراگیر فیزیوتراپیست ها در مقطع دکتری حرفه ای

پذیرش فراگیر فیزیوتراپیست ها در مقطع دکتری حرفه ای