مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-20سياسي

طرحی با گذشت 5 سال از افتتاح توسط حسن روحانی در تبریز همچنان ناقص است


شهردار تبریز امروز در حالی از رفع نواقص مرکز همایش های بین المللی خاوران خبر داد که این مرکز در سال 1397 در سفر رییس جمهور سابق حسن روحانی به آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در جریان بازدید میدانی سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز، پارک دانشجو شهرک خاوران با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی، شهردار تبریز، معاونان ستادی و همچنین شهردار و مدیران منطقه 9 افتتاح شد.

شهردار تبریز از رفع نواقص مرکز همایش های بین المللی خاوران خبر داد و گفت: تا 15 روز آینده موتورخانه این مرکز تکمیل و استفاده از سیستم سرمایش و گرمایشی مقدور خواهد شد.

 یعقوب هوشیار در بازدید از مرکز همایش های بین المللی خاوران در قالب سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز اظهار کرد: برای تکمیل و رفع نواقص این مرکز همایش ها در سال جاری قراردادی بالغ بر 31 میلیارد تومان منعقد شده است و 40 درصد از این میزان اعتبار پروژه تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه موتورخانه، دو طبقه پارکینگ و سقف مرکز در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: موتورخانه و سیستم های گرمایش و سرمایشی مرکز همایش های بین المللی خاوران  تا 15 روز آینده تکمیل می شود.

هوشیار تصریح کرد: مرکز همایش های بین المللی تبریز یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی شمالغرب کشور بوده و  کانونی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی با گذشت 5 سال از افتتاح توسط حسن روحانی در تبریز همچنان ناقص است

طرحی با گذشت 5 سال از افتتاح توسط حسن روحانی در تبریز همچنان ناقص است