مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:512023-06-22سياسي

نقش علمای دینی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در کردستان اثرگذار است


فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بانه گفت: نقش علمای دینی و آیینی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه بسیار اثرگذار است.

- ایسنا/کردستان فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بانه گفت: نقش علمای دینی و آیینی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه بسیار اثرگذار است.

کمال خدری 31 خرداد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بانه که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ماموستایان در خطبه های نماز جمعه می توانند به مقوله کتاب و کتابخوانی بپردازند و افراد را به مطالعه و علم آموزی تشویق کنند.

وی ادامه داد: نقش عالمان دینی در هدایت افکار عمومی و آگاهی بخشی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و حضور آن ها در برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی می تواند به نفع جامعه باشد و در نهایت به توسعه فرهنگی منجر شود.

فرماندار بانه، خواستار حضور ماموستایان دینی در جلسات انجمن کتابخانه های عمومی شد و بیان کرد: بدون تردید حضور این علما و همچنین فعالان و صاحب نظران حوزه کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در ارتقای کیفی جلسات دارد و می تواند شاخص های کتابخوانی را در شهرستان بانه ارتقا بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش علمای دینی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در کردستان اثرگذار است

نقش علمای دینی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در کردستان اثرگذار است