مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-16اجتماعي

پروژه استخر شنای فرهنگیان اسدآباد افتتاح می شود


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری پروژه استخر شنای فرهنگیان این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری پروژه استخر شنای فرهنگیان این شهرستان در سال جاری خبر داد.

سجاد محمدی شمیم یکشنبه 25 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه استخر شنای فرهنگیان یکی از مطالبات مهم قشر فرهنگی شهرستان بوده که پس از 10 سال انتظار بر اساس وعده های مساعد داده شده در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که عملیات اجرایی این طرح در سال 92 شروع شده است، افزود: تاکنون برای طرح فوق اعتباری افزون بر هفت تا هشت میلیارد تومان هزینه شده و تکمیل طرح نیز به اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان نیاز دارد که این میزان اعتبار لازم پیش بینی شده است.

محمدی شمیم همچنین با اشاره به پروژه نیمه تکمیل 22 ساله کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر این طرح آموزشی و فرهنگی مهم با اعتبارات مناسب اختصاص داده شده از محل سفر ریاست جمهوری دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی بوده که تا پایان سال پس از 22 سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: برنامه های تربیتی، فرهنگی، هنری و فوق برنامه از جمله برنامه هایی است که برای استفاده از این پروژه در حوزه آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه استخر شنای فرهنگیان اسدآباد افتتاح می شود

پروژه استخر شنای فرهنگیان اسدآباد افتتاح می شود