مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-06فرهنگي

مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار… » در شهرکرد رونمایی شد


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار…» سروده «وحید برزگر قهفرخی» با حضور هنرمندان استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، مجموعه رباعی باران بزند به شیشه آن وقت بهار… سروده وحید برزگر قهفرخی با حضور هنرمندان استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد رونمایی شد.

احسان قائدی در این آیین گفت: مجموعه رباعی باران بزند به شیشه آن وقت بهار… تازه ترین تولید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در بخش ادبیات است که با همکاری نشر اقلیما و لیتوگرافی و چاپ سروش منتشر شده است.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک هنرمندان استان در تولید آثار فاخر بسیار مهم است، افزود: حوزه هنری با حضور و فعالیت هنرمندان در رشته های مختلف هنری فعال است و در همه زمینه ها از آثار هنرمندان جهت تولید اثر حمایت می کند.

وی با بیان اینکه نسبت میان هنر و اخلاق از جمله مهم ترین و بنیادی ترین مباحث نظری هنر از زمان های دور تا به امروز است، اظهار داشت: تأثیر شگرف هنر و آثار هنری در تعالی فرهنگ و انسان بر کسی پوشیده نیست و ما باید با تولید آثار هنری خود در رشد و تعالی فرهنگ و بوم استان تاثیرگذار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار… » در شهرکرد رونمایی شد

مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار… » در شهرکرد رونمایی شد