مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:312023-06-26سياسي

سرلشکر سلامی: ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار سپاس گذارم که در این روز معنوی که متعلق به شهادت حضرت امام باقر(ع) است و در این فضای سرشار از روحانیت و معنویت توفیق و افتخار حضور به این دیار را پیدا کردم.

وی گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز، تعابیر و توصیفات بسیار دل انگیز و واقعی از شخصیت کردستان و مردمان این سرزمین دیده می شود، کردستان یک طبیعت بسیار باصلابت و سربلند کوهسارهای بلند، رفیع و سربه فلک کشیده با امتدادهای وسیع روی زمین و در عین حال جویبار و رودخانه های مواج و صاف و آسمانی و سرزمینی سرسبز و با طراوت و با نشاط دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شاید دفعات قبل هم گفته باشم، مردم عزیز کردستان تجلی طبیعت آن هستند یعنی آنچه ما در این طبیعت استثنایی می بینیم در شخصیت مردم آن هم می بینیم.

وی صلابت، سربلندی، سرافرازی، نشاط، طراوت، صافی و زلال بودن و صادق بودن را خصوصیات برجسته مردمان کردستان عنوان کرد: مردم کردستان مردمانی باوفا، غیرتمند، فداکار مردمانی که به سرزمین ایران دلبسته و حافظ این سرزمین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست

سرلشکر سلامی: ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست