مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-16اقتصادي

300 نیروگاه خورشیدی در منزل مددجویان کمیته امداد اصفهان نصب شد


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از نصب 300 نیروگاه خورشیدی بر روی پشت بام خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم زارع صبح یکشنبه در همایش فعالان برتر نهادهای حمایتی در احداث نیروگاه های خورشیدی استان اصفهان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 300 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 30 میلیارد و 200 میلیون تومان بر روی پشت بام منازل مددجویان تحت حمایت نصب شد.

وی با تاکید به همکاری شرکت برق و بانک های عامل برای رشد این طرح در سطح استان، ادامه داد: در سال جاری احداث 2 هزار و 800 نیروگاه خورشیدی خانگی در نظر گرفته شده که این مهم با همکاری بیش از پیش بانک های عامل و اداره برق استان تحقق خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به افزایش تسهیلات برای این طرح، افزود: امسال برای نصب و راه اندازی طرح نیروگاه های کوچک مقیاس، تسهیلات 125 میلیون تومانی ارائه خواهد شد و مددجویان پس از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق در فاصله دو ماه یکبار تعرفه برق تولیدی دستگاه های خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه درسال جاری تعرفه برق تولیدی پنل های خورشیدی نصب شده برای مددجویان افزایش خواهد داشت، گفت: این طرح علاوه بر تأمین درآمد ثابت و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 نیروگاه خورشیدی در منزل مددجویان کمیته امداد اصفهان نصب شد

300 نیروگاه خورشیدی در منزل مددجویان کمیته امداد اصفهان نصب شد