مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-13سياسي

راهبرد کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تحقق اهداف شهدا در عمل باشد


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: نگاه اصلی، کلان و راهبردی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تحقق اهداف شهدا در عمل باشد نه در شعار.

- ایسنا/قم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: نگاه اصلی، کلان و راهبردی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تحقق اهداف شهدا در عمل باشد نه در شعار.

اگر شهدا در باب حجاب، ولی فقیه، نظام و دین توصیه هایی داشته اند این ها راهبردهای کلان شما است و باید ببینید شهدا چه خواسته اند و دنبال آن باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز 22 تیرماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: بر اساس قرآن، خدماتی که به شهدا می کنید باید با این باور باشد که به افراد زنده خدمت می کنید و همانطور که یک فرد زنده را تکریم می کنید باید از شهدا و خانواده شهدا تکریم کنید.

وی با بیان اینکه برخی زنده بودن شهدا را باور نکرده اند یا باور دارند ولی در عمل مشکل دارند، گفت: نگاه اصلی، کلان و راهبردی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تحقق اهداف شهدا در عمل باشد نه در شعار؛ اگر شهدا در باب حجاب، ولی فقیه، نظام و دین توصیه هایی داشته اند این ها راهبردهای کلان شما است و باید ببینید شهدا چه خواسته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تحقق اهداف شهدا در عمل باشد

راهبرد کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تحقق اهداف شهدا در عمل باشد