مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-04اجتماعي

راه دسترسی بین لرستان و چهارمحال بختیاری احداث می شود


معاون نگهداری راه های روستایی سازمان راهداری از احداث راه دسترسی بین لرستان و چهارمحال بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خداداد مقبلی امروز سه شنبه در جریان بازدید از روند احداث راه دسترسی بین دو استان لرستان و استان چهارمحال وبختیاری، اظهار داشت: راه شکافی این مسیر پیشرفت بسیار خوبی دارد.

وی عنوان کرد: امروز از مسیر دسترسی روستاهای بزنوید شهرستان الیگودرز به روستاهای چین و کوهرنگ استان چهارمحال وبختیاری بازدیدی انجام شد.

معاون نگهداری راه های روستایی سازمان راهداری، ادامه داد: باتوجه به مشکلات تردد بین استان های لرستان و چهارمحال وبختیاری در فصل زمستان سال گذشته، مقرر شد تا قبل از شروع بارندگی ها سال جدید، اقداماتی در این مسیر انجام و راه دسترسی این مسیر احداث شود و تا مردم به راحتی در این محور تردد کنند.

مقبلی با بیان اینکه کار راه شکافی مسیر پیشرفت خوبی دارد، افزود: یک اکیپ از مهندسی ارتش با همکاری اداره کل استان های لرستان و استان چهارمحال بختیاری کار راه شکافی این مسیر را انجام می دهند.

وی بیان کرد: این مسیر از سمت استان لرستان تا روستای چین در استان چهارمحال وبختیاری راه شکافی خواهد شد، بعد از راه شکافی اداره کل های راهداری دو استان لرستان و چهارمحال وبختیاری با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات موجود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی بین لرستان و چهارمحال بختیاری احداث می شود

راه دسترسی بین لرستان و چهارمحال بختیاری احداث می شود