مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-02اقتصادي

صفر تا صد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در قزوین


پس از اجرای آزمایشی و سراسری شدن کلیات طرح کالابرگ الکترونیک در قزوین،خبرنگار فارس در استان به بررسی جزییات جدید این طرح و روند اجرای آن در سطح استان پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پس از مدت های بررسی و رایزنی، از سال گذشته دولت سیزدهم در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، طرح کالابرگ الکترونیکی را به صورت آزمایشی در 4 استان که قزوین نیز در بین آن ها بود، اجرا کرد.

بر اساس مصوبه مجلس، دولت از کالابرگ الکترونیکی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استفاده کرد و خانواده هایی که در دهک های یک تا 9 معیشتی قرار گرفته و یارانه دریافت می کردند، مشمول این طرح شدند.

کالابرگ الکترونیکی مشمول کالاهایی مانند شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، قند و شکر، گوشت گوساله می شود و در این طرح، قیمت کالا بر مبنای شهریور 1400 ملاک عمل قرار می گیرد و هزینه خرید کالاها، از دو بخش سهم پرداختی مردم و میزان تخصیص اعتبار یارانه تشکیل می شود.

یک فرد مشمول پس از دریافت یارانه ماهیانه خود می تواند به خرید کالاهایی که ذکر شد با شرایط حمایتی از سوی دولت بپردازد.

به عنوان مثال نرخ مصوب فروش شیر بطری یک لیتری کم چرب 54 هزار تومان است که از این مقدار، 37 هزار و 500 تومان میزان سهم پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در قزوین

صفر تا صد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در قزوین