مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:562023-07-20حوادث

پایان شیرین یک درگیری طایفه ای پس از 60 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوسنگرد، سیدکامل بنی حیال رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صلح و سازش میان 2 طایفه در این شهرستان پس از 60 سال اختلاف برقرار شد.

وی این پرونده اختلاف طایفه ای بیان کرد: یک درگیری منجر به فوت فردی در دشت آزادگان و ظن اعضای طایفه به یکی از اعضای طایفه دیگر باعث اختلافاتی بین 2 طایفه و تشکیل پرونده در این مرجع قضایی شد.

رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان گفت: با وجود انجام تحقیقات و رسیدگی های صورت گرفته، هویت متهم شناسایی نشد، اما اختلافات همچنان ادامه داشت تا اینکه طرفین پس از برگزاری نشست های صلحی متعدد، سرانجام با یکدیگر سازش کردند.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تلاش مراجع قضایی برای ایجاد صلح و سازش و همچنین تعیین تکلیف پرونده های معوق و مسن، این مرجع در طول چند سال گذشته نهایت تلاش خود را برای دستگیری مرتکب و همچنین کسب رضایت اولیای دم به عمل آورده است.

بنی حیال خاطرنشان کرد: روزهای اخیر با پیگیری مستمر و دعوت از اولیای دم مقتول در محل دادگستری و برگزاری جلسات صلح و سازش، زمینه انجام صلح و سازش بین طرفین فراهم شد.

رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: با تلاش مستمر مرجع، بزرگان عشایر، شیوخ و سادات و همچنین اعضای شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شیرین یک درگیری طایفه ای پس از 60 سال

پایان شیرین یک درگیری طایفه ای پس از 60 سال