مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-17اقتصادي

ایجاد هلدینگ صادرات صنایع دستی در البرز از اولویت ها است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: توسعه صادرات صنایع دستی استان و ایجاد یک هلدینگ در این زمینه از اولویت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارگاه آموزشی صادرات صنایع دستی ظهر دوشنبه با حضور 90 تن از هنرمندان صنایع دستی البرز با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز، اداره کل امور اقتصاد و دارایی و اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی البرز، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و با همکاری اتاق بازرگانی و دعوت از یکی از اساتید برتر آموزش صادرات برگزار شد، رحیم خاکی اظهار کرد: گسترش صادرات صنایع دستی ارزآوری و توسعه اقتصاد این حوزه را در استان به همراه شود.

وی گفت: با توجه به وجود ظرفیت های بسیار خوب البرز، توسعه صادرات صنایع دستی استان و ایجاد یک هلدینگ در این زمینه از اولویت هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات افراد فعال و موفق در زمینه صادرات صنایع دستی استان، گفت: ایجاد یک هلدینگ صنایع دستی برای صادرات و توسعه بازار داخلی صنایع دستی در البرز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هلدینگ صادرات صنایع دستی در البرز از اولویت ها است

ایجاد هلدینگ صادرات صنایع دستی در البرز از اولویت ها است