مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09سياسي

خانه آیت الله طالقانی مرمت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت:این خانه تاریخی وضعیت خوبی ندارد ولی با توجه به همکاری حداکثری متولیان این خانه به زودی اتفاقات خوبی می‎افتد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت:این خانه تاریخی وضعیت خوبی ندارد ولی با توجه به همکاری حداکثری متولیان این خانه به زودی اتفاقات خوبی می‎افتد.

رحیم خاکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت خانه طالقانی اظهار کرد: این خانه نیاز به مرمت دارد و خانواده آیت الله طالقانی در این خصوص همکاری خوبی با میراث فرهنگی دارند.

وی ادامه داد: تیم مدیریت فنی میراث فرهنگی به همراه تعدادی مرمت کار از این خانه بازدید کرده و بعد از این بازدید شرح خدماتی برای مرمت این خانه تاریخی تنظیم شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه امسال اعتباری برای مرمت این خانه درنظر گرفته می شود، افزود: بخش هایی از این خانه نیازمند مرمت اضطراری و فوری است و برای اینکار 150 میلیون تومان تخصیص داده می شود.

این مسئول با بیان اینکه مرمت خانه آیت الله طالقانی ضروری است، اضافه کرد: این خانه تاریخی وضعیت خوبی ندارد ولی با توجه به همکاری حداکثری متولیان این خانه به زودی اتفاقات خوبی می‎افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه آیت الله طالقانی مرمت می شود

خانه آیت الله طالقانی مرمت می شود