مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-10پزشكي

توصیه های طب سنتی برای رویارویی بهتر با تابستان


این متخصص طب سنتی ایرانی، اظهارکرد: با توجه به تحلیل رطوبت بدن و طبیعت گرم و خشک فصل تابستان دقت در خوردن و آشامیدن و استفاده از مواد غذایی موثر در کنترل شرایط خشکی بدن بسیار حائز اهمیت است.

- ایسنا/قم این متخصص طب سنتی ایرانی، اظهارکرد: با توجه به تحلیل رطوبت بدن و طبیعت گرم و خشک فصل تابستان دقت در خوردن و آشامیدن و استفاده از مواد غذایی موثر در کنترل شرایط خشکی بدن بسیار حائز اهمیت است.

با فرا رسیدن تابستان و روزهای گرم آن همه به دنبال راهی برای کمتر شدن حس کلافگی، گرما و تعرق هستند؛ به ویژه کسانی که به واسطه شغل خود مجبور هستند در ساعات گرم روز بیرون از منزل باشند اغلب سردرد، سرگیجه، افزایش دمای بدن، افت فشارخون، تعرق زیاد، تهوع و بی حالی، کم ادراری و برافروختگی را تجربه کردند که همه آن ها از نشانه های بروز گرمازدگی در افراد است.

گرمای شدید بدن انسان را در وضعیت نامناسبی قرار می دهد، بنابراین سالمندان، خردسالان و افردای که بیمار هستند یا اضافه وزن دارند در معرض خطر جدی مشکلات ناشی از گرما هستند چرا که بدن این گروه از افراد ممکن است قادر به تنظیم موثر دما نباشد؛ بنابراین حفظ رطوبت و خنک نگه داشتن بدن در فصل تابستان در پیشگیری از گرمازدگی و دیگر مشکلات جسمی بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب سنتی برای رویارویی بهتر با تابستان

توصیه های طب سنتی برای رویارویی بهتر با تابستان