مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-26ورزشي

فولاد در چه صورت می تواند دور بازیکنان غیربومی و مُسن خط بکشد؟


در دو دفعه ای که فولاد خوزستان موفق به قهرمانی در لیگ برتر کشور شده است، رد پای محصولات آکادمی در آن قهرمانی ها به خوبی دیده می شود.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال گفت: در دو دفعه ای که فولاد خوزستان موفق به قهرمانی در لیگ برتر کشور شده است، رد پای محصولات آکادمی در آن قهرمانی ها به خوبی دیده می شود.

امین یزدانی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اهمیت وجود آکادمی فولاد در استان، اظهار کرد: آکادمی مدرن فولاد خوزستان یکی از قدیمی ترین آکادمی فوتبال کشور محسوب می شود که پیشتاز کشف، شناسایی، پرورش و آموزش استعدادهای فوتبال خوزستان است.

تیم های رده سنی مختلف آکادمی فولاد، سالیان سال است که در لیگ های برتر فوتبال پایه، عناوین قهرمانی بسیار برای فوتبال خوزستان به ارمغان آورده اند و به نوعی از این آکادمی به عنوان برند فوتبال پایه کشور نیز نام برده می شود.

وی ادامه داد: البته متاسفانه در سال های اخیر مربیان تیم بزرگسالان فولاد بهای کمتری به محصولات آکادمی باشگاه که حاصل خون دل خوردن مربیان آکادمی و سایر مربیان استان بوده، داده اند زیرا بیشتر از بازیکنان پا به سن گذاشته خارج از استان استفاده کرده اند و همین مورد، عامل مهم و تاثیر گذاری در کُشتن انگیزه در بازیکنان آکادمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد در چه صورت می تواند دور بازیکنان غیربومی و مُسن خط بکشد؟

فولاد در چه صورت می تواند دور بازیکنان غیربومی و مُسن خط بکشد؟