مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-12سياسي

اهمیت اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: روابط تجاری، بازرگانی، سیاسی و اقتصادی با دیگر کشورها، تاثیرات مستقیمی بر اقتصاد کشورما خواهد گذاشت.

- علیرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو که میزبانی آن برعهده جمهوری اسلامی ایران است، گفت: روابط تجاری، بازرگانی، سیاسی و اقتصادی با دیگر کشورها، تاثیرات مستقیمی بر اقتصاد کشورما خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: زمانی که شرایط کشور در مذاکرات و ارتباطات بین المللی، بهبود پیدا می کند، این موضوع ابتدا بر مسائل روانی جامعه و اقتصاد کشور اثر مطلوبی خواهد گذاشت و لذا می توان گفت که اینگونه ارتباطات بین المللی بسیار مهم هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: ارتباطات بین المللی باعث می شود که ما روابط بازرگانی، تجاری و اقتصادی خوبی با دیگر کشورها داشته باشیم و بتوانیم نیازهای کشور را تامین کنیم.

شهبازی در پایان بیان کرد: اجلاس اکو در اصل، تقویت روابط بین المللی با دیگر کشورهاست و اینگونه نشست ها، تاثیر مستقیمی در بهبود اقتصاد کشور خواهد داشت، ما باید درخصوص مسائل درون و بیرون کشور، با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنیم تا شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشورمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو

اهمیت اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو