مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-21ورزشي

همدان میزبان مسابقات کشوری تیراندازی با کمان


رییس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: از صبح امروز مسابقات کشوری تیراندازی با کمان با حضور چهار استان به میزبانی سالن 6 هزار نفری شهید همدانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: این مسابقات از صبح امروز جمعه با حضور 74 تیراندازی از 4 استان کشور در سالن 6 هزار نفری شهید همدانی در حال برگزار است.

وی افزود: مسابقات کشوری مسافت 30 متر به صورت فصلی در 4 استان همدان، زنجان، قزوین و گیلان برگزار خواهد شد که همدان اولین میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد.

رییس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با بیان اینکه این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است، گفت: محدود فضا باعث شد تعداد کمتری از تیراندازان کشور در این مسابقات حضور پیدا کنند.

هنری خاطرنشان کرد: بیشتر ورزشکاران حاضر در مسابقات در رده سنی المپیاد در این مسابقات حضور دارند که امیدواریم ورزشکاران برتر همدانی با محک در این میدان، در رقابت هایی که در آذربایجان غربی نتایج خوبی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه تهیه تجهیزات برای ورزشکاران را از چالش های عمده این رشته ورزشی است، بیان کرد: هیئت تیر اندازی با کمان با هدف حضور و جذب افراد بیشتر به این رشته ورزشی، زیر ساخت های لازم را در این زمینه فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان میزبان مسابقات کشوری تیراندازی با کمان

همدان میزبان مسابقات کشوری تیراندازی با کمان