مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-11سياسي

لازمه حکمرانی هوشمند فراهم کردن زیرساخت ها است


حکمرانی دیجیتال یک موضوع فرآیندی است و تلاش می کنیم ساز و کار این حکمرانی را با استفاده از زیرساخت ها و سکوی دیجیتال در استان ارتقا دهیم.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: حکمرانی دیجیتال یک موضوع فرآیندی است و تلاش می کنیم ساز و کار این حکمرانی را با استفاده از زیرساخت ها و سکوی دیجیتال در استان ارتقا دهیم.

محسن افشارچی صبح امروز (20 تیرماه) در جلسه هوشمندسازی استان زنجان، اظهار کرد: موردی که از آن به عنوان حکمرانی هوشمند یاد می شود معمولا الکترونیکی شدن دستگاه ها است.

تعریف دیگری که در این خصوص وجود دارد فراتر از این مسائل است.

وی با بیان اینکه حکمرانی فرایند پایه گذاری، نظارت و کاربست کارها است، تصریح کرد: برای حکمرانی هوشمند باید زیرساخت ها را فراهم کنیم.

حکمرانی دیجیتال یک موضوع فرآیندی است و تلاش می کنیم ساز و کار این حکمرانی را با استفاده از زیرساخت ها و سکوی دیجیتال در استان ارتقاء دهیم.

افشارچی یادآور شد: در این راستا حرکت ما به سمتی است که علاوه بر اینکه خدمات را به شکل الکترونیکی به مردم ارائه دهیم بتوانیم از همین طریق بازخوردهای مردمی را نیز در خصوص خدمات، دریافت کنیم.

مقام عالی دولت در استان زنجان متذکر شد: با توسعه حکمرانی دیجیتال مشارکت و نقش مردم نیز در فرآیندها پررنگ می شود و در این بستر می توان بازخوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه حکمرانی هوشمند فراهم کردن زیرساخت ها است

لازمه حکمرانی هوشمند فراهم کردن زیرساخت ها است