مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-27ورزشي

مسابقات بازی های رایانه ای قهرمانی استان اصفهان برگزار می شود


رییس کمیته ورزش های الکترونیک استان هیأت ورزش های همگانی گفت:مسابقات بازی های رایانه ای قهرمانی استان اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی کاظمی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری در خصوص شرایط برگزاری مسابقات فیفا اظهار داشت: از سال 93 و همزمان با حضور به عنوان ریاست ورزش های الکترونیک استان اولین دوره مسابقات کشوری بازی های رایانه ای را در مجموعه سیتی سنتر برگزار کردیم که یکی از رشته های آن فیفا بود و سطح بالایی هم داشت.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی بازی های رایانه ای تنها نهاد متولی بازی های رایانه ای تحت نظر وزارت ورزش و جوانان است، افزود: در سال 94 نیز رقابت های رشته فیفا در استان انجام شد و از این سال به بعد هم شاهد برگزاری مسابقات رسمی نبودیم.

بنابراین پس از سال ها این دوره از مسابقات به طور رسمی و با همکاری هیئت همگانی، مجموعه سیاحتی سپاهان، هیئت ورزش های دانشگاهی، سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه چهار و خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار خواهد شد.

رییس کمیته ورزش های الکترونیک هیأت ورزش های همگانی استان در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری این رقابت ها تشریح کرد: ثبت نام 18 تا 31 خرداد ادامه داشت و این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود بهترین های فیفا در اصفهان هستند چرا هر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بازی های رایانه ای قهرمانی استان اصفهان برگزار می شود

مسابقات بازی های رایانه ای قهرمانی استان اصفهان برگزار می شود