مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:522023-07-12پزشكي

اجرای اصلاحات رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، پزشکی عمومی را هسته اصلی تحول در نظام سلامت دانست و گفت: دانشجو از زمان ورود تا فارغ التحصیلی در مسائل مختلف اجتماعی، - اخلاقی و خانوادگی تحت نظر یک استاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اعتباربخشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مدت 3 روز از 20 تا 22 تیرماه 1402 در حال انجام است.

در جلسه آغاز اعتبار بخشی دانشکده پزشکی، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، پزشکی عمومی را هسته اصلی تحول در نظام سلامت دانست و گفت: وقتی نگاه ما نگاه نظام سلامت باشد و اهداف کلی و جزیی نظام سلامت را که ایجاد طول عمر با کیفیت برای مردم است مدنظر قرار دهیم در کیفیت آموزش پزشکی می تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه پایه های تخصص برمبنای پزشک عمومی است افزود: نگاه ما به پزشکی عمومی نگاهی ویژه است که بنده به لحاظ آموزشی، اخلاقی و تکنولوژی آموزشی و مهارت حرفه ای با کفایت به آن حساسیت دارم.

ازاین رو، از استادان و چهره های برجسته جهانی در دانشگاه چون دکتر میرزازاده درخواست همکاری کردم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اصلاحات انجام شده در آموزش پزشکی ادامه داد: اصلاحاتی بر روش های آموزشی، ارزشیابی اخلاقی و ایجاد انگیزه انجام داده ایم و منتورینگ را راه انداختیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اصلاحات رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اجرای اصلاحات رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران