مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-08حوادث

امنیت اطراف کلانتری 16 به حالت عادی برگشته است


فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از عادی شدن اوضاع امنیتی اطراف کلانتری 16 زاهدان خبر داد.

- به گزارش، سردار دوستعلی جلیلیان ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران، در مورد خنثی شدن حادثه تروریستی کلانتری 16 زاهدان، گفت: صبح امروز کلانتری 16 زاهدان که برای ارائه خدمات قضایی و انتظامی به شهروندان، پذیرش ارباب رجوع و مراجعه کنندگان بود، تعداد چهار نفر تروریست و گروهک های معاند با پوشش ارباب رجوع به درب کلانتری 16 آمده و وارد کلانتری می شوند.

وی ادامه داد: سرباز نگهبان با یک اقدام شجاعانه قصد جلوگیری از ورود این افراد را داشته که توسط معاندین، به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

وی اضافه کرد: اعضای گروهک های معاند، بعد از ورود به داخل کلانتری، قصد ورود به فضای اداری و اتاق های کلانتری که تعدادی از شهروندان هم بودند را داشتند که با اقدامات شجاعانه پرسنل کلانتری، از ورود آنها جلوگیری و در همان ابتدای این حرکت، یکی از اعضای تروریست ها به هلاکت می رسد.

وی اظهار کرد: نزدیک به یک ساعت، درگیری با این چهار تروریست ادامه پیدا می کند، در اقدام مقابله به مثل پرسنل کلانتری 16، در حالی که اعضای گروهک های معاند به انواع سلاح ها شامل جلیقه انتحاری، نارنجک، سینه خشاب، سلاح های انفرادی و جمعی و غیره مجهز بودند، اما حجم آتش همکاران نیروی انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت اطراف کلانتری 16 به حالت عادی برگشته است

امنیت اطراف کلانتری 16 به حالت عادی برگشته است