مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-25بين الملل

کشتی سیاست خارجی اسراییل به گل نشست


شرایط رژیم صهیونیستی در حوزه سیاست خارجی چندان خوش نیست، چنان که در پی اعلام تعویق زمان برگزاری نشست «نقب2» از سوی مراکش، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد که کابینه فعلی شکست پشت شکست را تجربه می کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: به موازات وضعیت بغرنج امنیتی در داخل، شرایط رژیم صهیونیستی در حوزه سیاست خارجی هم چندان خوش نیست، چنان که در پی اعلام تعویق زمان برگزاری نشست نقب2 از سوی مراکش، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد که کابینه فعلی شکست پشت شکست را تجربه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شهاب، یاییر لاپید رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بعد از به تأخیر افتادن نشست نقب2 بشدت از کابینه بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد و گفت: کابینه حاکم شکست پشت شکست را تجربه می کند، نشست نقب2 که من به همراه امریکا، مغرب، امارات، بحرین و مصر آن را راه اندازی کردم، بار دیگر با تصمیم مراکش به تأخیر افتاد، روابط خارجه این گونه اداره نمی شود.

وی بعد از آن، دست به انتقاد از کابینه نتانیاهو زد که ناصر بوریطه، وزیر امور خارجه مراکش در نشست خبری مشترک با همتای سوییسی خود تأکید کرد که کشورش حمله اخیر رژیم صهیونیستی به شهر جنین را محکوم و همبستگی کامل خود با ملت برادر فلسطین را اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی سیاست خارجی اسراییل به گل نشست

کشتی سیاست خارجی اسراییل به گل نشست