مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-03پزشكي

چند توصیه برای دریافت ایمن خدمات طب سنتی


طب سنتی بیشتر روی سبک زندگی و اصلاح روش های رفتاری متمرکز است و در درمان بیماری های مزمن مانند دیابت، چربی خون، فشار خون و بیماری های مفصلی کمک کننده است.

- ایسنا/خوزستان یک متخصص طب سنتی گفت: طب سنتی بیشتر روی سبک زندگی و اصلاح روش های رفتاری متمرکز است و در درمان بیماری های مزمن مانند دیابت، چربی خون، فشار خون و بیماری های مفصلی کمک کننده است.

دکتر فاطمه امینی خاطرنشان کرد: در طب سنتی روش هایی که کاملا منسوخ شده هستند و ثابت شده که ضرر آن ها بیشتر از اثر آن ها است، کنار گذاشته شده اند و روش های دیگری که ایمن بودن آن ها ثابت شده است و به بیماران سود می رسانند، مورد استفاده قرار می گیرند.

وی یادآور شد: مخاطب طب سنتی بیشتر بیماری های غیرواگیر یا مزمن است و توصیه می شود بیمارانی که درگیر بیماری های حاد هستند، به اورژانس مراجعه کنند.

به عنوان مثال قاعدتا بیمار در حال تشنج، تب بالا و در شرایط غیر پایدار به مرکز درمانی طب سنتی مراجعه نمی کند زیرا طب سنتی در شرایط فعلی اورژانس ندارد.

امینی گفت: طب سنتی بیشتر روی سبک زندگی و اصلاح روش های رفتاری متمرکز است و در درمان بیماری های مزمن مانند دیابت، چربی خون، فشار خون و بیماری های مفصلی کمک کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه برای دریافت ایمن خدمات طب سنتی

چند توصیه برای دریافت ایمن خدمات طب سنتی