مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-01سياسي

بازگشت به تولید 67 واحد تولیدی راکد استان فارس در یک سالی که گذشت


رییس کل دادگستری استان فارس از راه اندازی دوباره 67 واحد تولیدی راکد در استان فارس طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: به رنبال رفع مشکلات این 67 واحد و بازگشت دوباره آنها به چرخه تولید برای 750 نفر اشتغال زایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به مهمترین اقدامات دادگستری استان فارس در حوزه رونق تولید اظهار کرد: تعدادی از واحد های تولیدی در چند سال اخیر به دلیل تحریم های ظالمانه، شیوع بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی و همچنین عدم همکاری برخی بانک ها، سازمان ها و ادارات دولتی دچار مشکلات و اخلال در روند تولید شده و بعضا نیز در آستانه تعطیلی قرار گرفته بودند.

وی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در راستای وظایف محوله، سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، رفع مشکلات و موانع تولید واحد های تولیدی را به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: این کارگروه محل مراجعه مستقیم مدیران و صاحبان واحد های تولیدی جهت رفع مشکلات خود بوده و عملاً به پایگاهی برای حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاری و تولید مبدل شده است، تا جایی که دستگاه های اجرایی نیز مشکلات خود را به این کارگروه منتقل و موضوعات بصورت جدی مورد پیگیری واقع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به تولید 67 واحد تولیدی راکد استان فارس در یک سالی که گذشت

بازگشت به تولید 67 واحد تولیدی راکد استان فارس در یک سالی که گذشت