مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-14سياسي

ویژه برنامه های هفته ملی خانواده اعلام شد


رییس فرهنگ سرای خانواده گفت برنامه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی برای هفته ملی خانواده از 22 تا 27 تیرماه به میزبانی این فرهنگسرا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویژه برنامه های هفته ملی خانواده با هدف ارتقای کیفیت زندگی، تحکیم بنیان خانواده و ارتقای نشاط در خانواده ها به میزبانی فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده درباره برنامه های این مرکز به مناسبت هفته خانواده گفت: با هدف ایجاد جامعه ای خانواده محور بر پایه الگوی اسلامی مسابقه قرآنی چشمه جاری عبادالله با محوریت تدبر و حفظ سوره مبارکه انسان به مناسبت روز مباهله و روز ملی خانواده با همکاری دوره دانشگاهی مؤسسه تدبر در کلام وحی برگزار می شود.

وی افزود: در موضوع خانواده در قرآن آیات بسیاری وجود دارد که نشان دهنده اهمیت و عظمت ساختار خانواده از نگاه قرآن است از این رو هم اندیشی بانوان مدیر و فعال قرآنی استان تهران با برپایی کارگاه های سبک زندگی، هم اندیشی، تدبر در قرآن، صحیفه سجادیه و.

روز دوشنبه 26 تیرماه ساعت 8 تا 16 برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای خانواده گفت: حقوق خانواده از ظرفیت های قابل توجهی در حفظ کارکردهای خانواده برخوردار است به همین منظور کارگاه حقوق خانواده ویژه مشاوران، کنشگران و فعالان حوزه خانواده با حضور فرج الله هدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته ملی خانواده اعلام شد

ویژه برنامه های هفته ملی خانواده اعلام شد