مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-08سياسي

تمامی برنامه های عید غدیر در آذربایجان شرقی مردمی برگزار شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی برنامه های عید غدیر در آذربایجان شرقی مردمی برگزار شد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت عید غدیر خم در سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: در میادین، فضای باز و مساجد برنامه های بسیاری داشتیم و بیش از هزار موکب در تبریز فعال بوده و به عاشقان امام علی (ع) خدمت رسانی کردند و هرکسی به نحوی ابراز ارادت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: علاوه بر آن مواکب و ایستگاه های صلواتی بسته های معیشتی آماده کرده و میان نیازمندان توزیع کردند و نهادهای دولتی بیشتر نقش تسهیل گری داشتند و همه ی برنامه ها مردمی بودند.

وی افزود: در تمام نقاط شهر و استان شاهد برنامه های گسترده ای در خصوص عید غدیر خم بودیم و آذین بندی و کاروان خودرویی راه افتاده و در کل نقاط شهر حضور داشتند و مجموعه های دولتی نیز تلاش کردند تا نقش مهمی ایفا کنند و برخی فروشگاه ها به مناسبت این عید بزرگ، تخفیف ویژه داده بودند و پویش های مختلفی راه افتاده بود و اطعام علوی به شکل مناسبی در سطح استان انعکاس یافت.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روی در دو مسیر باغ فجر به طرف مصلا و میدان بهشتی به سمت مصلای اعظم امام خمینی (ره) انجام شد و مواکب در مسیر پذیرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی برنامه های عید غدیر در آذربایجان شرقی مردمی برگزار شد

تمامی برنامه های عید غدیر در آذربایجان شرقی مردمی برگزار شد