مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-07سياسي

فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) غرق شادی عید ولایت


آیین های جشن و شادی ویژه ایام مسعود عید ولایت و امامت، که از چهارشنبه 14 تیر در سراسر فارس با مرکزین سومین حرم اهل بیت(ع)، آغاز شده بود تا شامگاه جمعه 16 تیر، - ایسنا/فارس آیین های جشن و شادی ویژه ایام مسعود عید ولایت و امامت، که از چهارشنبه 14 تیر در سراسر فارس با مرکزین سومین حرم اهل بیت(ع)، آغاز شده بود تا شامگاه جمعه 16 تیر، در قالب تجمع های چندهزارنفری، شادپیمایی، توزیع شیرینی و شربت، نورافشانی و مدیحه سرایی با حضور گسترده آحاد مردم این استان، ادامه داشت.

همزمان با ایام مسعود عید غدیر، جشن هایی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در سراسر استان فارس و بالاخص سومین حرم اهل بیت (ع)، شیراز، در محله های مختلف با مرکزیت حرم های مطهر و مساجد و حسینیه ها و اماکن متبرکه، برگزار شد.

ویژه برنامه ها و جشن های بزرگداشت عید ولایت و امامت و ایام مسعود غدیرخم، با محوریت مردم و نهادها و تشکل های مردمی و دستگاه های اجرایی، در خیابان ها، معابر، محله ها، بوستان ها، مساجد، حسینیه ها و اماکن متبرکه و مقدس سراسر فارس برگزار شد و عاشقان اهل بیت(ع) طی این آیین ها به شادی و سرور پرداختند.

برپایی موکب هایی برای توزیع شرینی و شربت، آذین بندی و چراغانی، ایجاد غرفه های خطاطی، نقاشی، اجرای برنامه های شاد و مفرح، سرودخوانی و مدیحه سرایی و نمایشگاه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) غرق شادی عید ولایت

فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) غرق شادی عید ولایت