مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-24سياسي

خط انتقال گاز دیزباد-تربت حیدریه یکی از طرح های کلیدی اقتصادی است


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: خط انتقال گاز دیزباد - تربت حیدریه یکی از طرح های کلیدی اقتصادی و حتی اجتماعی خراسان رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن زنگنه در آیین بهره برداری خط انتقال گاز از دیزباد در نیشابور به تربت حیدریه برای تقویت شبکه جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: به عنوان سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید و عضو کمیسیون های اقتصادی و بودجه ای مجلس که یکسره با اعداد و ارقام سروکار دارم، عملکرد دولت را بی بدیل می دانم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر تا امروز مردم آن طور که باید و شاید از خدمات دولت آگاه نشده اند، به خاطر ضعف اطلاع رسانی بوده است که جا دارد حوزه روابط عمومی و سخنگوی دولت فعالیت خود را برای تبیین موضوعات و تنویر افکار عمومی بیشتر کند.

وی گفت: برای تأمین بودجه کشور فروش حدود یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت پیش بینی شده بود حال آنکه بدون اتکا به برجام و با وجود تحریم ها ظرفیت عرضه از رقم یک میلیون 600 هزار بشکه هم عبور کرد.

زنگنه افزود: در ابتدای دولت سیزدهم با بحران قطع گاز از سوی ترکمنستان و اختلافات مالی روبرو شدیم که جریمه 2 میلیارد دلاری را برای کشور به دنبال داشت اما به فضل الهی موضوع مالی برطرف و مقدمات واردات گاز از همسایه شمالی نیز فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال گاز دیزباد-تربت حیدریه یکی از طرح های کلیدی اقتصادی است

خط انتقال گاز دیزباد-تربت حیدریه یکی از طرح های کلیدی اقتصادی است