مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 21:252023-06-29سياسي

توصیه به حجاج ایرانی در رمی جمرات/ پرهیز از تردد انفرادی


مسئول راهنمایی حجاج ایرانی در مکه به زائران حاضر در منا توصیه کرد از تردد در ساعات گرم در مسیر جمرات خودداری کنند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدحسین موسوی ربطی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج به تشریح اقدامات گروه راهنمایان در روزهای رمی جمرات پرداخت و گفت: برای راهنمایی زائران ایرانی از گروه 70 نفره استفاده کردیم که هم در داخل خیام و هم در مسیر تردد رمی جمرات به راهنمایی و اطلاع رسانی به حجاج پرداختند.

وی افزود: این تعداد از نیروها که به صورت داوطلبانه به راهنمایی حجاج می پردازند در 5 تیم تقسیم شده اند و با مستقر شدن در 5 ایستگاه مختلف به زائران کمک می کنند مسیر رفتن به جمرات و برگشتن به چادرهایشان را درست انتخاب کنند.

موسوی ربطی در پاسخ به این پرسش که آیا در دو روز ابتدایی رمی جمرات تعداد زائران گم شده مشخص شده است گفت: گم شدن به این معنی که زائری پیدا نشود نداریم اما برخی زائران به دلیل این که از سایرین جدا شده اند یا دنبال پیدا کردن چادر دوست و آشناهایشان رفته اند، نتوانسته اند به چادر خود باز گردند که با مراجعه به راهنمایان مسیر خود را پیدا کرده اند.

مسئول راهنمایی حجاج در مکه با تقدیر از تلاش و زحمات همکارانش که در گرمای شدید منا انجام وظیفه می کنند گفت: این 70 نفر با رفتاری جهادی خدمت به حجاج ایرانی را افتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به حجاج ایرانی در رمی جمرات/ پرهیز از تردد انفرادی

توصیه به حجاج ایرانی در رمی جمرات/ پرهیز از تردد انفرادی