مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 01:252023-07-20فرهنگي

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» برگزار شد


معاون اداره کل آموزش وپرورش لرستان از برگزاری چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در این استان خبر داد.

- خرم آباد - معاون اداره کل آموزش وپرورش لرستان از برگزاری چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین رسولی در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا ، اظهار داشت: چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در قالب رشته های هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، فیلم کوتاه و آفرینش ادبی با بیش از 80 گرایش در سال تحصیلی 1402 - 1401 برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات حدود 135 هزار نفر رشته در مرحله آموزشگاهی ثبت نام کرده اند که از حدود هزار و 500 نفر از رتبه های برتر انفرادی و گروهی مرحله استانی تجلیل به عمل می آید.

رضا عزتی مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نیز در این مراسم، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت ساحت زیبایی شناختی و هنری سند تحول بنیادین در میان دانش آموزان است.

وی افزود: سند تحول بنیادین ساحت های تربیتی متعددی را باهدف افزایش توانمندی و مهارت در تعلیم وتربیت دانش آموزان مورد تأکید قرار داده که ساحت زیبایی شناختی یکی از این موارد است و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در همین راستا و موردتوجه وزارت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» برگزار شد

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» برگزار شد