مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-18سياسي

البرزی ها مقام شهید محمد کچویی را گرامی داشتند


در آستانه ماه محرم مراسم بزرگداشت شهید محمد کچویی در کرج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر سه شنبه در آستانه ماه محرم مراسم بزرگداشت شهید محمد کچویی با مشارکت اداره کل زندان های استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سپاه امام حسن مجتبی (ع) در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد کرج برگزار شد.

این مراسم که با حضور مسئولان لشکری، کشوری و همچنین همرزمان آن شهید و سربازان آموزشی پادگان شهید کچویی برگزار شد سردار حسین رضا صادقی مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران به عنوان سخنران این مراسم به بیان مظلومیت های شهدای ترور به خصوص شهید کچویی پرداخت.

علی چهارمحالی مدیرکل زندان های استان البرز در این مراسم با اشاره به مظلومیت شهید کچویی و مبارزات وی در دوران قبل از انقلاب گفت: شهید کچویی قبل از انقلاب چندین بار به دلیل مبارزاتش با رژیم پهلوی، زندانی و در آخرین دستگیری به حبس ابد محکوم شد که در ادامه به دلیل روند رو به جلوی پیروزی انقلابیون در سال 1356 از زندان آزاد شد.

مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به حضور شهید کچویی در کمیته استقبال از امام خمینی (ره) در زمان ورود به ایران افزود: این شهید والامقام اولین مسئول زندان اوین بود که پس از انقلاب منصوب شد و یک روز پس از واقعه هفتم تیر توسط منافقین کوردل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرزی ها مقام شهید محمد کچویی را گرامی داشتند

البرزی ها مقام شهید محمد کچویی را گرامی داشتند