مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-22سياسي

تشریح رویکردهای سازمان «ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی»


رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی درباره برنامه های این سازمان گفت: تصمیم گرفته شد تحولی در ساختار اساسی در حوزه نشر در جهاددانشگاهی داشته باشم و این تحول بتواند به ترویج مطالعه و نشر در میان دانشجویان و استادان دانشگاهی باشد.

- تشریح رویکردهای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی درباره برنامه های این سازمان گفت: تصمیم گرفته شد تحولی در ساختار اساسی در حوزه نشر در جهاددانشگاهی داشته باشم و این تحول بتواند به ترویج مطالعه و نشر در میان دانشجویان و استادان دانشگاهی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین گردهمایی شعب این سازمان، با حضور دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر حامد علی اکبرزاده رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، شنبه(31 تیرماه) در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی درباره فعالیت های این سازمان گفت: سه سال پیش که مسئولیت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی را بر عهده گرفتم با همفکری دوستان تصمیم گرفته شد تحولی در ساختار اساسی فعالیت های کتاب محور جهاد دانشگاهی داشته باشم و این تحول بتواند به ترویج مطالعه و نشر در میان دانشجویان و استادان دانشگاهی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح رویکردهای سازمان «ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی»

تشریح رویکردهای سازمان «ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی»