مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-03اقتصادي

جمع آوری 5 میلیارد تومان نذر قربانی در استان قزوین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون مردم استان قزوین بیش از پنج میلیارد تومان در طرح نذر قربانی مشارکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همت امانی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت های مختلف برنامه های جذب مشارکت های مردمی را دارد که به مناسبت عید سعید غدیر و قربان طرح نذر و قربانی را اجرا می شود.

وی ادامه داد: در طرح قربانی که در عید قربان اجرا شد، تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری و پس از ذبح با نظارت دامپزشکی، گوشت قربانی با نظارت بهداشتی بسته بندی و میان نیازمندان در سراسر استان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: پس از گذر از عید سعید قربان در دهم ذیحجه، در آستانه 18 ذیحجه عید سعید غدیر هستیم که برنامه اطعام این روز بزرگ را داریم.

این مسوول افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می کنیم حدود 50 هزار غذای گرم برای توزیع در روز عید سعید غدیر طبخ و میان نیازمندان توزیع شود.

امانی عنوان کرد: برنامه اطعام روز غدیر در شهر قزوین، در مسجد جامع انجام می شود که در این برنامه 14 هزار پرس غذا طبخ و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 5 میلیارد تومان نذر قربانی در استان قزوین

جمع آوری 5 میلیارد تومان نذر قربانی در استان قزوین