مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-09سياسي

کاهش موجودی پرونده های قضایی در شعب نیازمند کار جهادی است


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر کاهش اطاله دادرسی گفت: ساماندهی اوقات رسیدگی و به حدنصاب رساندن موجودی پرونده در شعب نامتعارف جز با تلاش جهادی و نظارت مسئولان قضایی بر عملکرد زیرمجموعه محقق نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، رییس کل دادگستری استان به همراه جمعی از معاونان خود با هدف نظارت و ارزیابی عملکرد شعب و بهبود سطح کیفی رسیدگی به پرونده ها روز گذشته از دادگاه و دادسرای شهرستان سامان بازدید کردند.

محمد رزم رییس کل دادگستری استان ضمن دیدار و گفت وگو با قضات و کارمندان، بر نظم بخشی تعیین اوقات رسیدگی جهت کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از افزایش موجودی شعب تأکید کرد.

وی اظهار داشت: آنچه که باید مورد توجه مسئولان قضایی شهرستان سامان قرار گیرد، ساماندهی اوقات رسیدگی و به حدنصاب رساندن موجودی پرونده در شعب نامتعارف است.

رزم گفت: قطعاً این حرکت جز با تلاش جهادی و نظارت مسئولان قضایی بر عملکرد زیرمجموعه محقق نخواهد شد.

رییس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به برخی کمبودها در حوزه قضایی سامان از جمله کمبود فضای فیزیکی برای شعب دادسرا، نبود برخی ملزومات و تجهیزات اداری و کمبود کادر قضایی بیان داشت: ما در مرکز استان پیگیر رفع این مشکلات و نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موجودی پرونده های قضایی در شعب نیازمند کار جهادی است

کاهش موجودی پرونده های قضایی در شعب نیازمند کار جهادی است