مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

اکیپ مشترک پایش رودخانه «ارس» راه ‎اندازی شد


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای اردبیل گفت: اکیپ مشترک پایش کمی رودخانه «ارس» راه اندازی شده تا به صورت مستمر بر این رودخانه نظارت شود.

- پارس آباد- معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای اردبیل گفت: اکیپ مشترک پایش کمی رودخانه ارس راه اندازی شده تا به صورت مستمر بر این رودخانه نظارت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید فضایلی عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در پارس آباد اظهار کرد: سدسازی کشورهای بالادست به ویژه ترکیه از طریق دیپلماسی آب به همت وزارت نیرو و وزارت علوم خارجه در حال پیگیری است و در این زمینه اقدامات مؤثر کشورمان را شاهد هستیم.

وی به نوسانات آورد رودخانه ارس و تأثیرگذاری آن در شبکه مغان را یادآور شد و تصریح کرد: این نوسانات دغدغه ها و نگرانی هایی را به وجود آورده بود که در قالب پروتکل مشترک با جمهوری آذربایجان و استان های بالادست سعی داریم تا این دغدغه ها و نگرانی ها را کاهش دهیم.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای اردبیل گفت: شبکه مغان بیش از 50 سال قدمت دارد و تأسیسات و فعالیت آن در جریان حقابه تعیین شده بسیار مهم و اساسی است و ما سال گذشته در قالب 115 صفحه گزارش محرمانه که به مسئولان کشوری و استانی آخرین وضعیت رود ارس را تبیین و تشریح کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکیپ مشترک پایش رودخانه «ارس» راه ‎اندازی شد

اکیپ مشترک پایش رودخانه «ارس» راه ‎اندازی شد