مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:452023-06-22اقتصادي

برگزاری جشنواره سیر در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برگزاری جشنواره سیر با محوریت ثبت جهانی این محصول خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر عصر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره سیر سولان دستگاه های اداری و عوامل اجرایی جشنواره اظهار کرد: جشنواره امسال سیر با محوریت ثبت جهانی سیر برگزار می شود و انتظار است کیفیت جشنواره امسال از سال های قبل بهتر باشد.

وی گفت: جشنواره سیر علاوه بر اینکه باعث رونق گردشگری منطقه است در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تاثیر دارد و باید از همه ظرفیت ها در جهت معرفی پتانسیل گردشگری و کشاورزی همدان استفاده کرد.

  معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان شهرداری، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و تعاون روستایی همکاری ویژه ای در برگزاری جشنواره سیر داشته باشند افزود: شهرداری در حوزه ثبت جهانی سیر در فصل تابستان برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت رسانه ملی، خانه مطبوعات و فضای مجازی در جهت معرفی سیر همدان و ظرفیت های گردشگری و برنامه های جشنواره استفاده شود.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی در جشنواره امسال حضور فعال داشته باشند گفت: از مشارکت تشکل های مردمی در جشنواره استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سیر در همدان

برگزاری جشنواره سیر در همدان