مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-16حوادث

کشف 16 کیلو تریاک در کرمانشاه


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 16 کیلوگرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در شهر کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 16 کیلوگرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ سمین فلاحی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 24 ساعت گذشته در راستای برخورد با عاملین تهیه و توزیع مواد مخدر موفق به کشف 16کیلو گرم ماده مخدر تریاک شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران این پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند که پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل مسکونی وی 10 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین طی عملیاتی جداگانه یک دستگاه کامیون که قصد انتقال ماده مخدر از یکی از استانهای جنوبی به شهر کرمانشاه را داشت شناسایی و در ورودی شهر متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کامیون مذکور شش کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورتی ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد.

وی اظهار داشت: در مجموع در این دو عملیات 16 کیلوگرم تریاک کشف، یکدستگاه کامیون توقیف و دو نفر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده جهت صدور احکام لازم به مراجع قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16 کیلو تریاک در کرمانشاه

کشف 16 کیلو تریاک در کرمانشاه