مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-16اقتصادي

ثبت نام 1656 زنجانی دارای بیش از سه فرزند در سامانه ملی مسکن


رییس اداره برنامه ریزی مسکن وبازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 1656 زنجانی دارای بیش از سه فرزند برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد کردلو روز یکشنبه با بیان اینکه تاکنون 1656 نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 1175 نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

وی تعداد متقاضیان در انتظار بررسی را 848 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 412 نفر برای شهرستان زنجان است.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تأیید نهایی شده در استان را 734 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین از این تعداد 711 نفر تأیید نهایی شده از متقاضیان متعلق به شهرستان زنجان است.

کردلو در ادامه افزود: خوشبختانه به زودی زمین های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط طرح مذکور در استان زنجان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این قانون برای متقاضیان طرح یاد شده، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا، سبز شده و می توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1656 زنجانی دارای بیش از سه فرزند در سامانه ملی مسکن

ثبت نام 1656 زنجانی دارای بیش از سه فرزند در سامانه ملی مسکن